Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Volba informační strategie nového elektronického obchodu
Slunečko, Miroslav ; Michalko, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nového elektronického obchodu a volbou jeho informační strategie. Zvolené řešení podpoří dosažení vytyčených firemních cílů za pomoci efektivnějšího využití informačních technologií.
Business Development of the Company
Tamajka, Lukáš ; Henzl, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
This master´s thesis suggests a business plan for further progress of an existing company “i-Studio Ltd”. It is looking at opportunities in already operating branch. It is trying to suggest a project which would lead to better profitability, expenditure and stabilizing of current market share and also strengthen the company name. The aim of thesis therefore is, on the base of an analysis, to propose such a project, where previous results and experiences are going to be used, to make competitiveness and further progress of the company better.
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The work introduces service-oriented economy paradigms in a broader context and shows their influence on corporate and business strategies. It tries to put together traditional corporate and business strategy models and the new emerging service science. The work points out major ideas of the service-oriented economy in a confrontation with the traditional product-oriented economy. As a result of the comparison, the work shows a need for a new approach in business behavior coming out of current efforts in the world. As the final result, the work brings in practical set of recommendations for corporate and business strategy formulation in service economy. In the practical part of the thesis, the results are demonstrated and applied to the strategy of a selected company.
Hodnocení výkonnosti podniku
Plachá, Radka ; Čížek, Zdeněk (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení výkonnosti společnosti NEPA, spol. s.r.o. Teoretická část práce zahrnuje vymezení pojmu výkonnost podniku a představení přístupu k jejímu hodnocení. Dále je v této části uveden popis vybraných typů strategických analýz. V analytické části je obsaženo představení společnosti, její hlavní podnikatelské činnosti, strategická a finanční analýzy, které slouží k zachycení a popisu součastného stavu a také jako podklad pro navržení konceptu Balanced Scorecard. Na základě těchto podkladů je zpracován návrh implementace konceptu Balanced Scorecard analyzované společnosti, který je v závěru doplněn o příslušné návrhy.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Návrh implementace metody Balanced Scorecard ve společnosti
Lojdová, Marie ; Bühn, František (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem implementace metody Balanced Scorecard ve společnosti. Cílem práce je zvýšení efektivity strategického řízení, čehož bude dosaženo právě správnou implementací této metody. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy oblasti strategického řízení společnosti a dále je popsána metoda BSC, postup její implementace a rizika. Praktická část je zaměřena na tvorbu strategie firmy a implementaci modelu BSC v konkrétní společnosti. Jako pomocný nástroj pro rozhodování managementu byl vytvořen model fuzzy a poté veden dialog s fuzzy expertním systémem.
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Duchoň, Karel ; Janků, Zdeňka (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Semperflex s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné charakteristiky strategické analýzy a způsoby tvorby strategických plánů. V praktické části je provedena externí a interní analýzu, jež je základem pro SWOT analýzu. Výsledky těchto analýz jsou podstatou tvorby návrhů vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Podnikatelský záměr stavebního podniku se zaměřením na dřevostavby
Grossmann, Jiří ; Srba, Martin (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Práce obsahuje podnikatelský záměr stavebního podniku ve formě studie proveditelnosti. Plánovaný podnik se zabývá realizací sloupkových dřevostaveb, které jsou stavěny ručně přímo na stavebním pozemku. V úvodní části jsou uvedeny základní poznatky související s plánováním investičních projektů. Jedna podkapitola stručně popisuje konstrukční systém dřevostavby. Části podnikatelského záměru jsou orientovány na firemní strategii, marketing, výrobní technologii, pracovní síly, ekonomickou a finanční analýzu a řízení rizika. V závěru práce je podnikatelský záměr vyhodnocen z hlediska jeho uskutečnitelnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.